Klachtenprocedure
Het kan gebeuren dat je een klacht hebt. Dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt in het algemeen of door een medewerker van De 7 Bruggetjes. Je kunt je klacht bespreken met ons (Eelco en Ineke) of met een medewerker. Als je wilt, mag je dat samen met iemand anders doen. Je kunt ook je klacht sturen naar onze externe klachtencommissie.
Dit kan op drie manieren:
- Een brief sturen naar:
Klachtenportaal Zorg,
Westeinde 14a,
1601 BJ Enkhuizen.
- Een mail sturen naar: info@klachtenportaalzorg.nl
- Het contactformulier invullen op hun site: klachtenportaalzorg.nl/contact
Voor meer informatie kun je terecht op: klachtenportaal.nl
Ook is het mogelijk om in gesprek te gaan met een onafhankelijke cliëntondersteuner:
Voor bewoners met een Wlz-indicatie kunnen contact opnemen met:
Adviespunt Zorgbelang
0900-2438181
www.adviespuntzorgbelang.nl
Voor bewoners met een Wmo-indicatie kunnen contact opnemen met:
De Basis Veendam
(0598) 698 114
aanmeldingen@debasisveendam.nl
of
MEE Noord
088 023 11 00
mee@meenoord.nl
meenoord.nl